place vendôme

Drie decennia haute parfumerie

Een kwart eeuw geleden, in 1989, ontkiemde het concept van Haute Parfumerie Place Vendôme vanuit de heersende concurrentieoorlog die toen een hoogtepunt kende.

De consequentie van deze prijzenslag was dat de parfumeur, uit commerciële overwegingen, producten opdrong aan de klant, die arm aan creativiteit en kwaliteit waren.

Een verkeerd product, hoewel aangekocht aan discountprijs, wordt en blijft een duur product. 

Onze waarden

De filosofie van Place Vendôme berust op drie constanten waar niet van wordt afgeweken:

klant

Iedere klant heeft zijn gevoelens, zijn realiteit en zijn verlangens. We zijn daar attent voor en ontleden zoveel mogelijk in detail, zodat het voorgesteld product zo dicht mogelijk aanleunt bij wat men wil of waar men van droomt. Proximiteit met de klant.

product

De kennis van grondstoffen en werking van producten is essentieel. Er worden kwaliteitsproducten aangeboden, wat niet verward mag worden met logo’s promoten. Proximiteit met het product.

emotie

De producten dienen te worden ontdekt, beleefd en aangeboden op een manier die de emotie errond optimaliseert. Bij optimale productervaring wordt luxe voeding voor de ziel.

Achter Place Vendôme

david depuydt

steven verstraete

Keith Tanghe

Scroll naar top